Питання та відповіді
Актуальні питання та наші відповіді.
Як зробити замовлення потрібного товару?
1. При консультації з менеджером, який допоможе визначитись із товаром та оформити замовлення. Отримати консультацію можна за вказаними на сайті номерами телефону або Skype чи замовити безкоштовний дзвінок.
2. Самостійно на сайті.
- Через кошик. Необхідно натиснути кнопку «Купити» на сторінці вподобаного Вами варіанту товару, перейти в корзину, заповнити анкету і натиснути кнопку «Оформити замовлення».
- Через форму зворотного зв'язку. Потрібно заповнити форму, вказавши Ваші контактні дані.
- Через «Замовлення в один клік».
- Через лист, надісланий нам на e-mail.
Після вибору Вами будь-якого товару, в короткі терміни очікуйте дзвінок для уточнення нюансів і підтвердження покупки.
Які варіанти транспортування замовлення?
Доставка здійснюється по всіх регіонах України транспортними компаніями: Нова Пошта, Ін-Тайм, Делівері, Міст Експрес (Ви можете отримати посилку у відділенні пошти або за допомогою кур'єра за вказаною адресою).
Для клієнтів з м.Черкаси та Київ є можливість самовивозу товару безпосередньо з нашого складу.
Як оплачувати покупку?
У нашому інтернет-магазині існують такі способи оплати:
- післяплата;
- готівковий розрахунок;
- безготівкова оплата;
- за допомогою карт Visa/MasterCard;
- кредит.
Більш детально про оплату.
Що потрібно для кредиту на товар?
Для покупки товару в кредит або розстрочку потрібен паспорт і ідентифікаційний номер платника податків (ІПН). Іноді потрібно надати довідку про отримані доходи.
Більш докладно про кредитування.
Чи є у Вашому інтернет-магазині повернення/обмін товарів?
Обміняти або повернути куплений товар можливо в період 14 днів з дня покупки, при пред'явленні товарного чеку, якщо виріб не був у використанні, має відмінний товарний вигляд і незіпсовану цільну упаковку. Повернення/обмін здійснюється за рахунок покупця.
Якщо при роботі товару були виявлені недоліки, необхідно скористатися послугами авторизованого виробником сервісного центру, який владнає ситуацію, що виникла.
Де знайти сервісні центри?
Авторизовані сервіс-центри є у всіх великих містах України і більшості обласних центрів. Наші менеджери готові надати адресу та контакти представництв, які Вас цікавлять.
Є знижки або бонуси на продукцію?
Магазин «Харвія» завжди гарантує доступні ціни і надає додатковий бонус — при купівлі продукції в нашому інтернет-магазині знижка на приналежності та комплектуючі. Актуальні акції, знижки та вигідні пропозиції можна дізнатися у менеджерів магазину Контакти.
Ви надаєте послуги монтажу обладнання?
Ми надаємо консультації з питань монтажу/запуску оснащення і підтримку під час експлуатації обладнання. При необхідності, клієнтам повідомляємо контакти наших монтажних організацій-партнерів, які знаходяться по всіх регіонах України.
Маєте додаткові питання — дзвоніть за телефонами, вказаними на сайті в розділі "Контакти" і ми з радістю Вам відповімо.